Proces wdrożenia
Bogate portfolio naszych doświadczeń na rynku przedsiębiorstw przemysłowych jest niewątpliwie dużym atutem w realizacji wdrożeń u następnych klientów. Dbamy o dobre relacje z naszymi klientami na każdym etapie wdrożenia wykazując swój profesjonalizm.
1. Analiza biznesowa i konsultacja.
Realizację każdego projektu rozpoczynamy od dokładnej analizy biznesowej i konsultacji. Najpierw tworzy się idea, czyli pomysł usprawnienia działania przedsiębiorstwa lub rozwiązania problemu z jakim ono się zmaga. Podczas wspólnej pracy zarówno analityków naszej firmy, jak i klienta określany jest proces biznesowy, czyli potrzeby, priorytety, ale także ograniczenia zawarte w formie konspektu projektu.
Nasi specjaliści pomagają mu usystematyzować i wyodrębnić te procesy, które nadają się do automatyzacji.
2. Analiza przedwdrożeniowa.
W dalszym kroku tworzy się dokładną analizę przedwdrożeniową, poprzedzoną doradztwem naszych specjalistów i specyfikacją procesu. Bez tego etapu niemożliwe wręcz jest wdrożenie i prawidłowe funkcjonowanie systemu uszytego na miarę oczekiwań i potrzeb naszego klienta.
Otrzymane wyniki analizy zostają poddane weryfikacji w rzeczywistych warunkach pracy podczas przeprowadzanych testów.
3. Uzasadnienie biznesowe.
Na tym etapie definiuje się mierzalne korzyści, jakie przyniesie wdrożenie rozwiązania.
Nasze doświadczenie i mnogość przeprowadzonych z sukcesem projektów pozwala nam przedstawić zasadność wdrożenia naszych rozwiązań, podpartą rzeczywistymi danymi klientów, którzy z pomocą naszych wdrożeń zaoszczędzili czas, pieniądze oraz zasoby ludzkie.
4. Wdrożenie.
Najważniejszym etapem w całym procesie, wymagającym dużego zaangażowania i ścisłej współpracy zespołu projektowego i klienta jest wdrożenie systemu. Prócz produkcji przez zespół inżynierów wszystkich komponentów infrastruktury systemu świadczymy również kompleksowe usługi wdrożeniowe i szkolenia.
Wszystko to odbywa się w ramach ustalonego z klientem harmonogramu, a efekty prac poszczególnych etapów projektu są regularnie prezentowane i odbierane przez zamawiającego.
Wdrożenie systemu kończy się zawsze testem akceptacyjnym, który obejmuje wszystkie elementy procesu, testy efektywności i dostarczonej infrastruktury.
5. Monitorowanie.
Na tym etapie obserwuje się pracę systemu i porównuje się ją w dłuższym okresie czasu z założeniami projektowymi. Nie wpływając na procesy u klienta.
6. Wsparcie powdrożeniowe.
Klient po uruchomieniu produkcyjnym systemu otrzymuje przez kilka-kilkanaście dni pełne wsparcie naszych specjalistów, którzy służą pomocą w użytkowaniu systemu i rozwiązywaniu ewentualnie pojawiających się błędów „wieku dziecięcego”.
7. Serwis.
Po wdrożeniu systemu nie pozostawiamy klientów bez opieki. Ważnym elementem w prawidłowym działaniu systemu jest jego utrzymanie i serwis. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów świadczymy szeroki zakres usług serwisowych i dajemy gwarancję profesjonalnej opieki serwisowej oraz szybkiej i sprawnej reakcji na zgłoszenia.
Świadczymy różne formy wsparcia powdrożeniowego od opieki gwarancyjnej poprzez serwis, aż po asystę techniczną 24/7.
Wśród usług serwisowych, które oferujemy naszym klientom znajdują się m.in.:
- Asysta telefoniczna z opcją 24/7.
- Portal helpdesk.
- Wsparcie inżynierów z dziedzin: robotyka, automatyka, elektroniczka, elektryka i mechanika.
- Wsparcie specjalistów IT.
- Naprawy gwarancyjne.
- Przeglądy techniczne i serwis.
- Rozbudowa systemu.
- Analizy i raporty.
Wszystkie wdrożenia
Jesteś zainteresowany?
Zainteresowała Cię nasza oferta? Skontaktuj się z nami i umów spotkanie. Nasi pracownicy opowiedzą, jak nasze rozwiązania mogą wesprzeć Twoją firmę.
Skontaktuj się