Komponenty.

Roboty. Oprogramowanie. Infrastruktura. Dobór.

Specyfika danej fabryki, rodzaj ładunku, sposób wyzwalania misji – to wybrane elementy, które wpływają na dobór odpowiednich komponentów systemu AGV/AMR. Poznaj bliżej roboty, oprogramowanie oraz elementy infrastruktury wspierające pracę robotów mobilnych. Dzięki odpowiedniemu know-how komponujemy i dostosowujemy systemy do potrzeb Klientów.

01.

IntraBot Fork.

Robot zaprojektowany do transportu palet posadzka-posadzka.

  • Transportuje palety.
  • Alternatywa dla tradycyjnych wózków widłowych.
  • Sprawdza się w środowiskach produkcyjnych i magazynowych.
  • Podstawowy komponent automatycznego systemu intralogistycznego.
  • Współpracuje z ludźmi.
  • Podnosi i przewozi palety z obciążeniem do 550 kg.
  • Możliwa modyfikacja według potrzeb Klienta.
Pobierz broszurę PDF
01.

IntraBot Lift.

Robot zaprojektowany do transportu palet pomiędzy dokami.

  • Transportuje palety drewniane, z tworzywa, według Euro 1 i Euro 3.
  • Sprawdza się w środowiskach produkcyjnych i magazynowych.
  • Podstawowy komponent automatycznego systemu intralogistycznego.
  • Współpracuje z ludźmi.
  • Podnosi i przewozi palety z obciążeniem do 550 kg.
  • Możliwa modyfikacja według potrzeb Klienta.
Pobierz broszurę PDF
01.

IntraBot Picker.

Robot zaprojektowany do transportu KTL i innych pojemników pomiędzy regałami a stanowiskami kompletacyjnymi.

  • Pobiera i transportuje pojemniki KLT.
  • Podstawowy komponent automatycznego systemu magazynowego.
  • Podnosi i przewozi pojemniki z łącznym obciążeniem do 250 kg.
  • Podnosi nośniki logistyczne do 3 metrów wysokości.
  • Możliwa modyfikacja według potrzeb Klienta.
Pobierz broszurę PDF
01.

IntraBot Pull.

Transportuje wagony i kosze logistyczne na kółkach.

  • Sprawdza się w środowiskach produkcyjnych i magazynowych
  • Podstawowy komponent automatycznego systemu intralogistycznego
  • Współpracuje z ludźmi
  • Ciągnie wózki do 2 500 kg
01.

IntraBot Cart.

Robot został zaprojektowany z myślą o procesach, w których nośnikiem logistycznym są platformy na kołach w ograniczonej przestrzeni zakładu. Gdy nie ma miejsca na dużego robota, IntraBot Cart zmieści się pod nośnikiem i automatycznie zawiezie wózek do celu. 

  • Podczepia się i transportuje platformy na kołach.
  • Przewozi wózki z łącznym obciążeniem do 500 kg.
  • Możliwa modyfikacja według potrzeb Klienta.
01.

IntraFleet.

Narzędzie do zarządzania flotą robotów mobilnych.

System zarządzania ruchem robotów IntraFleet to platforma webowa będąca centrum zarządzania całym procesem intralogistycznym. System Intrafleet może być częścią systemu klasy MFC (Material Flow Control). Aplikacja jest dedykowana głównie do zarządzania flotą robotów mobilnych.

Swoimi funkcjonalnościami obejmuje między innymi budowanie planu misji transportowych i ciągłą analizę ścieżki misji każdego robota AGV/AMR. Aplikacja pozwala na ciągłe kontrolowanie i optymalizację ruchu robotów w przestrzeni, minimalizuje ryzyko zatrzymania procesu transportowego oraz wystąpienia zatorów. Dzięki zaawansowanej analizie stanu sytemu transportowego opartego o roboty mobilne, oprogramowanie dba zarówno o maksymalizację efektywności systemu jak i jego żywotność.

01.

Plugin.

Plugin, czyli Interfejsy i oprogramowanie.

Oprócz tworzenia oprogramowania do zarządzania flotą robotów specjalizujemy się także w integracji systemów przy użyciu technologii bazodanowych. Stosując technologię bazodanową wpinamy nasz system intralogistyczny oparty o roboty AGV / AMR pod systemy następujących klas:

  • MES,
  • WMS.

Dzięki temu zapewniamy pełną integrację systemów IT w fabryce i wyzwalanie automatycznych misji/zleceń logistycznych z dotychczas działającego systemu u klienta.

01.

Automatyczny Magazyn Palet.

Automatyczny Magazyn P (AMP)alet to urządzenie do przechowywania palet EURO 1, współpracujące z robotem mobilnym IntraBot Lift 550 oraz wózkiem widłowym. AMP jest zasilany stosem palet, z którego robot mobilny pobiera pojedynczo pustą paletę i transportuje ją do wyznaczonego stanowiska logistycznego.

  • Pojemność magazynu wynosi 15 pustych palet.
  • Obsługiwany nośnik logistyczny: paleta EUR 1.
  • Urządzenie komunikuje się z systemem nadrzędnym.
  • Pomaga w zarządzaniu obiegiem pustych palet na hali produkcyjnej.
01.

System Automatycznej Wymiany Akumulatorów.

Stacja Automatycznej Wymiany Akumulatorów to urządzenie pozwalające na szybką i automatyczną wymianę akumulatora w pojeździe bez ingerencji człowieka. Poprzez zastosowanie takiego trybu uzupełniania energii w pojeździe każdy proces staje się o wiele wydajniejszy poprzez maksymalne wykorzystanie czasu pracy robota, który normalnie spędza czas na ładowarce. W zależności od wielkości floty pojazdów, wielkość magazynu akumulatorów jest zmieniana. Profitem jest wydłużenie żywotności akumulatorów, gdyż mogą się ładować niższym i bezpieczniejszym dla nich prądem.

Najważniejsze cechy:

  • Zwiększa wydajność procesu dostaw
  • Obsługuje wiele pojazdów AGV/AMR we flocie

Kilkukrotnie zwiększona żywotność akumulatorów

01.

Doki.

Doki to podstawowe sekcje logistyczne, w które pojazdy dostarczają i pobierają palety z ładunkiem. Służą jako początki i końce linii produkcyjnych. Konstrukcja umożliwia montaż podestów, rolotoków oraz automatycznych przenośników taśmowych. Sensoryka pozwala na badanie stanu zajętości doku.

Wyróżniamy w ofercie:

  • Doki napędowe
  • Doki rolotokowe
  • Doki podestowe do załadunku i rozładunku palet.
01.

Rolotoki.

Inteligentne rolotoki to ciąg rolotoków grawitacyjnych lub napędowych wyposażonych w czujniki. Takie rozwiązanie daje informacje o ilości wolnych miejsc paletowych, zezwoleniu na dostarczenie ładunku przez roboty, wskaźnikach wydajnościowych, przepływowych i planowaniu dostaw.

Najważniejsze cechy:

  • Modułowość
  • Udźwig 550 kg lub 1100kg
  • Standard palet EUR1 lub EUR3
  • Możliwość obsługi ręcznym wózkiem.
01.

Andony i czujniki.

Andony i czujniki to elementy infrastruktury, które odpowiadają w bardzo szerokim zakresie za kontakt między systemem a fabryką, przykładem może być np. informowanie pracowników produkcji o tym co się dzieje na hali w związku z zaplanowanymi misjami robotów mobilnych.

01.

Stacje ładowania.

Stacje ładowania to podstawowa infrastruktura dla robotów AGV / AMR, która zapewnia dostarczanie energii wszystkim podzespołom robota mobilnego.

Zainteresowany naszymi rozwiązaniami?

Skontaktuj się z nami.

Lokalizacje.

Siedziba spółki

Szara 21, 44-100 Gliwice, Polska

Biura

Jowisza 4A, 44-117 Gliwice, Polska

Kontakt.

    Akceptuję politykę prywatności zgodną z RODO (Zaznaczenie zgody jest wymagane)